Wednesday 9 March 2016

Apa itu RWR??

RWR adalah singkatan nama RICH WORLD REVOLUTION..

RWR adalah 100% perniagaan online. Bukan pelaburan, jadi BUKAN konsep Duduk Diam Dapat Duit (4D).

Bisnes ini berstatus 

  • 100% bumiputera, 
  • Halal, 
  • Sahih, 
  • Berdaftar SSM, dan 
  • Boleh dijalankan di Malaysia dan seluruh dunia (global biz).

Kita dapat jalankan bisnes ini 100% dengan menggunakan handphone (nokia 3310 pun boleh).
Setiap ahli akan mempunyai dashboard masing-masing untuk mengendalikan pendaftaran ahli, transaksi keluar masuk income di ewallet, semuanya melalui handphone sahaja. Ini bermakna handfon kita menjadi seperti mesin ATM....




Di atas adalah contoh Dashboard bagi bisnes RWR.


Dalam bisnes RWR terdapat 4 jenis perkhidmatan (digital) yang disediakan:-

1- Reload top-up telco 
(digi,celcom,maxis,tune talk,umobile)

2- Ruang iklan, siapa yg ada username dan password, anda layak untuk mengiklankan perniagaan sedia ada (product sendiri) di ruang iklan ini secara percuma.

3- RWR Mall Merchant, syarikat mempunyai product sendiri untuk sesiapa yg suka shopping online dan harga dalam mall lebih murah berbanding harga di luar. Anda boleh membeli belah menggunakan bonus RWR (point) contoh , jam GEAR (simcard & call) harga pasaran rm850, tapi di RWR MALL MERCHANT, hanya RM350.

4-Perkhidmatan Pembayaran bil-bil yang terpilih antaranya Astro, TM, TNB dll.  
Contoh, kita bayar bil astro, syarikat akan tolak point (bonus) RWR kita, semuanya dilakukan melalui handphone sahaja, anda tak perlu beratur panjang.

*ada beberapa lagi product susulan yang akan diperkenalkan dari masa ke semasa.

Yang best nya tentang bisnes Rich World Revolution (RWR) bukan saja perkhidmatan yang disediakan seperti di atas malah setiap ahli dapat juga akan menjana income dengan memperkenalkan platform bisnes Rich World Revolution ini kepada ahli keluarga, rakan-rakan atau sesiapa saja yang ingin kemudahan reload topup dari handfon dan ingin mencari duit lebih.

Sekiranya anda dapat memperkenalkan 5 rakan dan ajarkan mereka juga memperkenalkan 5 rakan dan seterusnya. Bayangkan pergerakan kumpulan akan berlaku dengan pantas dan ini lah yang dikatakan DUPLIKASI SISTEM. 

Untuk dapatkan maklumat lanjut, sila hubungi 011-18774207.

1 comment: